Časté dotazy

Jak koupit film pro přehrání či ke stažení?

Ve filmovém přehrávači jsou tlačítka Rent movie (půjčit film) a Buy movie (koupit film). Po rozkliknutí máte na výběr ze dvou platebních metod pomocí služby PayPal či platbu platební kartou. Po kliknutí na tlačítko Continue budete přesměrování na platební bránu PayPal, která se využívá jak pro samotné paypal platby tak pro platby z platebních karet. Po zaplacení budete přesměrováni zpět na přehrávač a film bude připraven k přehrání či ke stažení.

Jaké jsou požadavky na přehrání streamovaného videa?

Po zakoupení filmu určeného ke streamu jej můžete ihned zhlédnout přímo ve vašem prohlížeči. Nepotřebujete žádný speciální software nebo hardware – pokud přehrajete ukázku z filmu (trailer), nebudete mít problém ani se samotným filmem. Všechny filmy můžete sledovat také v přenosných zařízeních (chytré telefony, tablety, iPod, iPad, …)

Jaké internetové připojení k přehrání streamu potřebuji?

Váš počítač nebo tablet musí být pro přehrání filmu připojen k internetu. Doporučujeme vysokorychlostní připojení, minimálně na úrovni rychlosti 3G. Kvalita filmu se automaticky upravuje podle aktuální rychlosti vašeho připojení. Abyste tedy film sledovali v nejlepší možné kvalitě (často 720p), měli byste tady být připojeni na co nejlepší lince.

Můžu streamovaný film zastavit a dokoukat později?

Ano. Pokud z jakéhokoliv důvodu potřebujete sledování přerušit, můžete tak udělat až 4x poté, co si poprvé film spustíte, případně do 30 dnů od prvního přehrání. Jakmile zaplatíte, do vaší mailové schránky vám přijde heslo, kterým se můžete znovu přihlásit a pokračovat ve sledování. Po každém obnovení relace máte 3 hodiny na zhlédnutí videa.

Můžu pokračovat ve sledování z jiného zařízení?

Ano, můžete se přihlásit na jakémkoliv jiném zařízení a pokračovat ve sledování.

Kdy mi vyprší možnost Zhlédnout zakoupený film?

Možnost zhlédnout film vyprší po 30 dnech od prvního započetí zhlédnutí anebo dokud v kuse nepřehrajete celý film.

Pokud budu mít jakékoliv jiné technické problémy, na koho se můžu obrátit?

V případě technických problémů se obracejte na naši e-mailovou podporu vratnice@aerovod.cz. Do textu e-mailu uveďte váš problém, verzi systému a prohlížeče a objednávkové číslo filmu. V případě, že se vám nepodaří film rozchodit, vrátíme vám vaše peníze na váš účet.

Zapomněl(a) jsem jméno nebo heslo a nemůžu se příhlásit. Co teď?

Můžete požádat o vyresetování hesla.